In conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 , consumatorul poate returna produsele care fac obiectul vanzarilor online, in termen de 14 zile calendaristice, fara a justifica decizia adoptata.
In cazul persoanelor juridice, acestea nu au calitatea de consumator si ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.
Perioada de returnare expira dupa 14 zile de la data intrarii in posesia bunurilor.
Pentru a va exercita dreptul de returnare a produselor, trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra, utilizand o declaratie neechivoca ( de exemplu, o scrisoare prin posta, fax sau e-mail) sau puteti sa completati modelul de pe site, folosirea lui nu este obligatorie.
Pentru a respecta termenul-limita de returnare, este suficient sa ne trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de returnare inainte de expirarea perioadei de returnare.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat.
Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.
In cazul in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse sau de a refuza primirea acestora, in cazul in care produsele nu mai pot fi utilizate.
Returnarea bunurilor se face la urmatoarea adresa: Bucuresti, Str. Mihail Sebastian, nr. 116, catre PIESE BULDO SRL, in decurs de maxim 14 zile de la data comunicarii deciziei de returnare.
Costul returnarii bunurilor este suportat de catre consumator si variaza in functie de greutatea produsului. Prin Fan Courier un produs care cantareste 1 kg costa 23,80 lei (*).
Consumatorul poate alege ce modalitate de retur doreste (posta/curier), precum si compania prin care se face returnarea produselor.
-Consecintele returnarii-
In cazul returnarii produselor, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia de returnare. Vom efectua aceasta rambursare, folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare.
______________________________
Definitia consumatorului- include persoanele fizice care actioneaza in afara activitatii lor comerciale, a afacerii, meseriei sau profesiei lor.
Cu toate acestea, in cazul contractelor cu dublu scop, cand contractul este incheiat in scopuri partial circumscrise activitatii comerciale si partial aflate in afara acesteia si daca scopul comercial este intr-atat de limitat, incat nu are o pondere predominanta in contextul general al contractului, respectiva persoana trebuie sa fie si ea considerata drept consumator.
* Costul transportului poate suferi modificari, in functie de evolutia tarifelor practicate de catre firma de curierat.